bw14

22 september 2007

Australië

Filed under: overig — René @ 12:00 am
turkooizen mg

De auto is bij uitstek een product dat aansluit bij ons dierenbrein: onmiddellijk weg kunnen, niet denken, niet plannen. Piet Vroon (1939-1998)

De man stond in een afwachtende houding — handen op de rug, kin omhoog, buik vooruit — voor het postkantoor toen er om de hoek een turkooizen MG kwam gereden.

De auto reed tot aan de man en stopte daar. De bestuurder draaide het raampje open en keek vragend naar de man voor het postkantoor.

“Australië.” verklaarde deze. De bestuurder knikte, draaide het raampje weer dicht en reed weg.

[‘Wat raar.’ dacht ik. ‘Een turkooizen MG.’]

5 reacties »

  1. smile

    {bw14: 🙂 }

    Reactie door Jaartal — 22 september 2007 @ 12:28 am | Beantwoorden

  2. Inderdaad een vreemde kleur voor een MG. Maar wel een erg mooie auto zo’n B GT. Ooit….

    {bw14: ik vind het een echte auto voor fotografen.}

    Reactie door Bas — 22 september 2007 @ 11:17 am | Beantwoorden

  3. Wat een vet karretje dacht ik.

    {bw14: leuk voor publicisten.}

    Reactie door herman — 22 september 2007 @ 1:33 pm | Beantwoorden

  4. Je zou verwachten dat hij “Turkije” zou hebben gezegd.

    {bw14: ah, vanwege ‘turkoois’. Ik snap hem.}

    Reactie door peer — 22 september 2007 @ 7:58 pm | Beantwoorden

  5. Ik begrijp er helemaal niks van 😦

    {bw14: nou, een MG is een auto, turkoois een kleur en Australië een land.}

    Reactie door Anne — 23 september 2007 @ 1:00 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.